piątek, 2 lipca 2010

Candy,cukierki i inne bajerki :)




Rok temu zrodziła się myśl (niezbyt głęboka) by zacząć pokazywać co mam w szufladzie. A dwie godziny temu zrodziła się myśl, że to świetna okazja żeby się podzielić... tym co mam :)
Pierwszą paczkę czesanki dostałam w prezencie i jak się okazało był to najlepszy prezent jaki mogłam kiedykolwiek dostać (dziękuje!). Dlatego dziś ja mam prezent dla jednej osoby (nazywanej dalej fuksiarą/fuksiarzem).

Fuksiarz lub fuksiara otrzyma:
- niespodziankę w postaci czegoś już gotowego :)
- czesankę merynos (taką w płatach, moim zdaniem najlepsza na początek) własnoręcznie farbowaną (ok. 200g)

- czesankę syntetyczną, która nadaje się tylko do filcowania na sucho (ok. 150 g)

-igła do filcowania grubość średnia (uniwersalna) oraz ten biały moteczek hiszpańskiej czesanki
- trochę różności do wyrobu biżuterii (bigle, haczyki, przekładki, zaciski, zapięcia do broszek itd.)

- trochę woskowanych bawełnianych sznureczków:





Niestety w losowaniu mogą brać tylko osoby posiadające bloga, pomoże to uniknąć nieprzyjemnych sytuacji (np. ktoś ma 10 adresów email).

Warunki udziału:
1) Zostaw wpis pod postem z odpowiedzią na pytanie: jaki jest Twój ulubiony kolor i dlaczego? (nie trzeba się rozpisywać, a Twoja wypowiedź będzie dla mnie inspiracją), miło mi też będzie jeśli dodasz blog do obserwowanych.

2) Na swoim blogu umieć informację o candy wraz z linkiem, najlepiej na pasku bocznym tak by był widoczny i aby jak najwięcej osób mogło spróbować. Miło mi będzie gdy umieścisz ten o to mały baner:

3) Wpisywać można się przez miesiąc czyli włącznie do 2 sierpnia 2010 :)

Potem już tylko losowanie :)


English:
My first year blog anniversary:

Rules: Candy is only for persons having a blog (I want to eliminate cheating) and you should:

1) Leave a comment with the answer to the question: what is your favorite color and why? (your opinion will be an inspiration for me)
2) leave an information about the candy (with a link to this site) on your blog. If more people will be know about candy, it’s better :)
If you can put on your blog this banner

:3) Last day of candy will be in August 2, 2010:)

104 komentarze:

  1. My favorite color is purple. Why? Not only is it a beautiful color, but it's necessary to balance and ground almost any painting or artwork. A wee bit of purple just seems to make the work look finished.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, druga się w kolejce ustawiam. Ale smakowite te candy, mniam, mniam...
    Ach, jeszcze o kolorach mam napisać, byłabym zapomniała. I tu mam trudność, bo to ciągle się u mnie zmienia, ale jakoś tak wychodzi na to, że turkus jest mi bliski, kiedyś taki w tonacji zielono-morskiej, dziś raczej bardziej niebieski w połączeniu z brązem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne Candy!

    Ja na jeden ulubiony kolor nie mogę się zdecydować... na pewno uwielbiam różowy, bo jest słodki i uroczy ;) Czarny, bo jest klasyczny i elegancki i fiolet, bo jakoś tak mam do niego sentyment, a przynajmniej mam wrażenie, że ładnie w nim wyglądam ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się chętnie zapisze, z filcem nie miałam jeszcze zbyt wiele doczynienia - morze to się zmieni?
    Do moich ulubionych kolorów naleza zielony - gdyż to kolor radości, a i twarzowy bardzo, oraz czarny - bo przemroczną dziewczynką jestem, w czarne na codzien sie przyoblekam.

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie dołączę. Jeśli się poszczęsci bedzie motywacja, aby zacząć uczyć się czegoś nowego - czyli biżu z filcu :) A mój ulubiony kolor hmm czerwony - radosny, żywy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja ustwie się w kolejce - mój ulubiony kolorek to niebieski - a filc jest dla mnie tajemnicą którą chciałabym chociaż troszke poznać - pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki wielkie za odwiedziny i komentarz. zycze powoedzenia i zawsze dobrej zabawy - beata jarmolowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie ustawie sie w kolejce po te cuda:) Wsrod wszystkich ukochanych kolorow,tym,ktory towarzyszy mi w zyciu najczesciej jest zielony.Z prostego powodu-jest to kolor nadziei.
    Pozdrawiam:)
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się oczywiście w kolejce. Piękne i smakowite cukierasy :))).
    Ulubione kolory to wszelkie pomarańcze, rudości, żółcienie i brązy. Banerek zaraz wstawię.
    pozdrawiam
    Jagusia

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiscie link dodany;]

    a moj ulubiony kolor?
    fiolety wszystkie
    nie wiem czemu poprostu kocham wszystkie odcienie moze dlatego ze przypominaja zachodzace slonce?
    albo dlattego ze sa jak kwitnace pola lawendy?

    OdpowiedzUsuń
  11. http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html no i jest :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te cukieraski i choć dopiero zaczynam w blogowaniu i w filcowaniu chętnie się zapiszę

    Moje ulubione kolory to turkusy, khaki w połączeniu z czarnym

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za słodkie candy!!!!!:)Ustawiam się grzecznie w kolejce, tym bardziej, że to wspaniała okazja żeby zacząć filcować, a zawsze chciałam....
    A kolor? ZIELONY....bo 'zielono mi, tak cudownie...zielono mi...":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście ustawiam się w kolejce, wyniki obejrzę dopiero po powrocie, ale ja raczej nie wygrywam , uuu, ale się zapisuję z niegasnącą nadzieją;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor, no oczywiście:) Brązy i żółcie z pomarańczami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o, zapomniałam o kolorkach :) ŁOSOSIOWY, czerwienie, beże, brązy :) i zgniła zieleń

    OdpowiedzUsuń
  17. tak lece po blogach i natknełam sie na twój ,jak strzał w 10 bo zainteresowałam się filcowaniem.
    A ty rozdajesz jeszcze przedmioty mojego pożądania ....bosko...
    pytasz jaki kolor?
    wszelke odcienie brążów

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie również się dopiszę:) Mój ulubiony kolor to wszelkie odcienie fioletu - dlaczego nie potrafię odpowiedzieć, po prostu przypadł mi do gustu i myślę, że mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozwolę sobie ustawić się po te słodkości ;-))
    mój kolor to zielony, bo to kolor nadziei i przyrody ;-))
    nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. moja przygoda z filcowaniem zaczęła się w marcu tego roku.Powoli się uczę ...mam apetyt na słodkości które rozdajesz....
    Ulubione kolory:
    czarny bo tuszuje moje krągłości
    zieleń bo uspokaja
    niebieski bo to kolor moich oczu...
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się! Ostatnio filcowanie mnie bardzo zafascynowało! Na chwilę obecną umiejętności i doświadczenie mam zerowe ale liczę że może mi się akurat fuksnie ( tfu tfu żeby nie zapeszyć) w losowaniu szczęście dopisze i też rozpocznę przygodę z filcowaniem :)
    Spróbuję a co ! :)

    Ulubiony kolor to zielony kolor nadziei, a poza tym jakoś tak napełnia mnie radością tak samo jak wiosna która budzi się do życia po zimie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Привет с Украины! С удовольствием приму участие в розыгрыше этой замечательной конфетки! Совсем недавно пробовала валять шерсть. Мне очень понравилось.
    Мне нравится зеленый, сиреневый, бежевый цвет.
    Ссылку оставила в блоге http://shkatulka10.blogspot.com/
    Приглашаю в гости.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój kolor to czarny- bo w nocy najlepiej widać gwiazdy
    -amarant-bo jest bardzo zmysłowy, ale nie przesłodzony
    - cerulean albo taki jasny stalowy niebieski- takie chłodne niebo,zdystansowany, odległy.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam kolor lawendy... bo lubię lawendę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się w kolejce po te cuda !

    a kolory to zielenie, szarości i czarny dobrze czuję się w ich obecności

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. mój ulubony kolor co juz prawie wszyscy wiedzą to od zawsze na zawsze OLIWKOWY. dlaczego? nie wiem, na pewno nie lubię oliwek:)
    w lipc na urodzinki zamówiłam sobie igły do wełny, więc ta twoje candy mam 100% parcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Я не могу пропустить такую конфетку!))))
    http://rigierukodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Я тоже не могу пройти мимо такого богатства!
    http://to4ka-lasto4ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciężko tak z ulubionym kolorem bo to u mnie przychodzi fazami. Teraz inspiruje mnie fiolet i turkus.

    OdpowiedzUsuń
  30. My favourite colour is white. I don't know why. May be because I love weddings.
    However, This candy is so sweet. Thanks for chance to win.
    Greetings from Slovenia.
    Teya
    my blog: http://teyaustvarja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, to byłby idealny zestaw początkowy do mojej ewentualnej zabawy z filcem :) Mam nadzieję, że mi się poszczęści ^^
    A tak na marginesie: zapraszam do swojego nowego, "dziewiczego" bloga na temat bzdurek, które tworzę w czasie wolnym :)
    http://bizuterium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze, zapomniałam napisać o kolorze ;)
    Zwykle moim ulubionym kolorem była czerń. Ale ostatnimi czasy "przerzucam się" na inne barwy. Uwielbiam zielenie i turkusy (które zresztą ostatnio są "w modzie") oraz żółcie. Poza tym ostatnio zauważyłam u siebie pewną słabość do koloru szarego, "t-shirtowo", niejednolicie szarego...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. moje kolory ulubione to wszelkie odcienie błekitu - błekit to niebo, woda i kolor lodowców :-))
    Mój blog:
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    oczywiście ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam
    Blanka

    OdpowiedzUsuń
  34. I would like to be in your giveaway.
    My colour purple and torcouise, I feel refresh when i see it.
    http://taleobears.blogspot.com/2010/06/once-more-blogs-giveaways.html
    Thank you
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  35. Smacznie u Ciebie,same delicje!!!!
    Moje kolorki to wszelakiej masci beze,od tych najciemniejszych po jasnosci:)ale dodatki do"szaty"w zaleznosci od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  36. oferujesz takie cudowności że aż mi dech zaparło, w powodzenie swojej wygranej mało wierzę,ale nie moge nie spróbowac:)
    a mój kolorek to fiolet i wszelkie pochodne:)lubie też czekoladowy brąz i nade wszystko czarny, a to z banalnego powodu-poprostu dobrze się czuje w takich kolorach i w ich otoczeniu:)
    pozdrawiam cieplutko!I zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  37. aleksandra987x12 lipca 2010 06:29

    Może też się skuszę...

    Moje ulubione kolory...hmmmm... Biel-uniwersalna, prosta a zarazem elegancka, czyli taka, jak lubię, Turkus-bo kojarzy mi się z morzem...mmmm... Fuksja-bo to jeden z kolorów, w jakim mi do twarzy,energetyczny, "soczysty",a w połączeniu z bielą bardzo się lubimy...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja z filcem nie miałam jeszcze nic wspólnego ale przy tak cudnym candy chętnie bym spróbowała coś ufilcować :).
    Ulubione kolory, to brąz, brąz połączony z żółtym i różowy :). W sumie, to nie ma żadnego powodu dlaczego mi się podobają, po prostu jakoś mnie przyciągają :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Robisz piękne rzeczy, trafiłam właśnie do ciebie po linku z candy i z wielką przyjemnością już zostanę, przy okazji podziwiania mam nadzieję się czegoś nauczyć :))) Mój ulubiony kolor to czerwony, co zresztą widać u mnie wszędzie wokół, ale... błękitny też uwielbiam, szczególnie latem, więc trudno mi zdecydować ;)) Gratulacje z okazji roczku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja lubię różne kolory, ale różowy mi się podoba szczególnie bo to kolor miłości i radości i dziecinności:)) , mogę go łączyć z innymi kolorami na różne sposoby:)

    OdpowiedzUsuń
  41. To zacznę od koloru hmm uwielbiam dużo kolorów w zalezności od pory roku i sytuacji lubię czarny biały i czerwony ale też inne a od jakiegoś czasu ma fioła na punkcie biedronek co widać po fotce i wygladzie bloga hihihi.
    Info na moim blogu bedzie pod postami ale będzie i będzie widoczne na pewno :)
    Pozdrawiam i zaparszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj ... jakiś czas temu zaczęłam nawiedzać blogi twórcze :) bardzo podoba mi się zabawa w candy .. sama troszkę dziergam na szydełku i za namową znajomej mam zamiar założyć bloga by pokazać co stworzyłam :) Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim Candy ... mój ulubiony kolor to niebieski .. dlaczego? bo mam niebieskie oczy, kocham wodę, pogodne niebo :) zaraz umieszczam banerek z namiarami na Ciebie na swoim dotychczasowym blogu ... http://samisiowo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się do losowania :o) ostatnio moim ulubionym kolorem jest beż, ponieważ jest jasny i trochę taki sentymentalny. kojarzy mi się ze starymi koronkami, które ostatnio bardzo lubię :o) Pozdrawiam http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie smakowite cukierasy! :) Ojojoj!
    Za filcowanie się jeszcze nie zabierałam ale chętnie i tego zakosztuję!
    A kolorki moje ulubione, to zdecydowanie brązy wszelakie: czekoladowe, miedziane, rude, a to pewnie dlatego, że od urodzenia łasuchem jestem niestety i czekoladę kocham! :)
    Mój blog: www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się z przyjemnością. Mój ulubiony kolor to niebieski. Uwielbiam niebieściutkie bezchmurne niebo i czystą morską wodę, która też jest wtedy niebieska...

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój ulubiony kolor to biały - biały jak śnieg za którym teraz baaardzo tęsknię.. i oczywiście zgłaszam się na losowanko:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chętnie spróbuję szczęścia, tym bardziej, że od dawna marzy mi się pofilcować :)

    Informacja na blogu jest, niestety nie na pasku bocznym bo za diabła nie wiem jak się ustawia takie rzeczy - mam nadzieje, że to nie wyklucza mnie z zabawy:)

    a moim ulubionym kolorem jest zielony - kojarzy mi się z wiosną i budzącym się życiem..

    OdpowiedzUsuń
  48. Не могу не поучаствовать- обожаю шерсть)). На данный момент люблю все оттенки зелёного).http://myfantazyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. moje barwy to fiolety i delikatne róże...
    a filcowanie zawsze mnie kusiło - może teraz będzie szansa się wykazać:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Хорошая конфетка и красивые цвета.
    http://julmiron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Widząc takie śliczności-ja też chcę spróbować filcowania:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka długa kolejka! Też tu postoję, super by było wygrać taki zestaw startowy, bo filcowanie nęci mnie już dość długo :)
    Kolor bordowy.
    Info na pasku bocznym bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Wskakuję do kolejeczki po cukiereczki! :)
    Mój ulubiony kolor to hmmm... ostatnio niebieski... niebiański :) lubię też różowy, bo w różowym mi do twarzy :)
    amambada.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ tu masz cudeńka! Zaraziłam się niedawno filcowaniem i uczę się tej bardzo ciekawej sztuki rękodzielniczej;) bardzo lubię kolor zielony, bo kojarzy mi się z wiosną i nadzieją:)ostatnio przekonuję się również do fioletu, bo jest taki...zadziorny;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. ohh jak ja kocham filc wiec braknac mnie tu nie moze ;)


    moj ulubiony to kolor teczy ;)

    kocham wszystkie kolory:)

    zapisuje sie bo takie cudenka ominac mnie nie moga :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie wspaniałe candy! Chętnie stanę w kolejce! Od czasu do czasu nieśmiało marzę, by spróbować filcowania, a z takimi materiałami to już nic nie stałoby mi na przeszkodzie! :)

    Mój ulubiony kolor, od zawsze, na zawsze, to czerwień. Kojarzy mi się z gorącymi, mocnymi, intensywnymi uczuciami: miłością, pożądaniem, pragnieniem, ale także bólem i rozpaczą. Zawsze bardzo silnie przeżywam wszystkie emocje, myślę więc, że ten kolor idealnie do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. So wonderful candy! Count me in, please!
    My favorite color (gamma) is violet-lilac, cause it a color of progress and inspiration. And 2nd is: from green and yellow to blue! This gamma makes my eyes relaх. But I'm a designer, so my favorite color often changes :))). But the perfect one is white! You may just add some color accent and everything changes! :)))
    I'll put a link on my left side bar here
    http://klik-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Imponujący zbiór... Zwycięzca już się nie musi niczym przejmować tylko siada i filcuje :)
    I gratuluję roczku :)
    Ulubiony kolor? Ciężko powiedzieć, zależy od dnia i nastroju. Na pewno czarny i kolory ziemi. Ale też wyraziście błękitny, fuksja, pastelowy fiolet...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. http://beterok.blogspot.com/
    заманчивая конфетка, тем более, что только начала осваивать шерсть. Цвет люблю разный, все зависит от настроения!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również wpisuję się do kolejki...znalazłam ten blog bo zaczęłam się interesować filcowaniem...jeszcze nie kupiłam nic i nie filcowałam nic ale jak będę miała taki zestaw to zacznę na pewno...teraz jadę na plener malarski i wrócę 10 sierpnia...mam cichą nadzieje na wygranie tego candy...

    moim ulubionym kolorem jest zieleń viridianowa...jest to zieleń + niebieski...taki bardziej na zielono nasycony turkusowy...dlaczego go lubię...bo jest piękny...wiosenny...czysty...prawdziwy...morski...wietrzny...chłodny w dotyku (wrażenie)...taki, że chce się w niego wejść...w niego zagłębić...w nim być...

    serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  61. ZIEOLONY - trawa, wiosna, lato, nadzieja!!!!! :) Zapraszam do siebie na słodkości fotograficzne ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Strasznie fajne to Twoje Candy szczególnie, że marze o spróbowaniu filcowania. Zapisuję się więc od razu a teraz kilka słów o kolorach... Mam dwa ukochane kolory: turkus i rudy. Oba kojarzą mi się z siłą, magia natury, z oceanem i z ogniem. Jednocześnie z równowagą... ogień i woda.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    Wojownicza Wiewiórka Marianną zwana

    OdpowiedzUsuń
  63. Twoje candy zapiera dech w piersi!!!! oczy otworzyły mi się z wrażenia niebezpiecznie szeroko,ale znając moje szczęście, zaraz mi się zamkną;p ja od maja zaczęłam filcową przygodę.

    hmmm ale to pytanie, strasznie trudne, bo ja, zdaje się lubię wszystkie kolory, zależy kiedy i gdzie. Jeśli jednak trzeba się decydować, to teraz chyba dwa krążą mi po głowie najbardziej, czerwony, silny, dający energię i pastelowy zielony, miły, dający odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  64. Przyznaję, że pierwszy raz jestem u Ciebie i tak od razu załapuję się na candy. Co do mojego ulubionego koloru to nie mam jednego ale generalnie lubię kolory jesieni, takie stonowane, nie krzykliwe. Dlaczego? Nie wiem, tak po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię czerwien, bo rozgrzewa,
    Patrząc w zieleń-czuję ulgę
    Pomarańczu moc zasila
    a błękitu mnie wycisza.
    Ale jednak mimo wszystko,
    mimo wszelkich chwilowych
    moich miłości kolorowych...
    Kocham żółty! Bo to optymista,
    bo wzbudza uśmiech, bo daje ciepło.
    Żółte są kurczaki na Wielkanoc, żółte mlecze wiosną, potem żółte pola rzepaku...w lecie ogromne żółte słoneczniki, jesienią mnóstwo złoto-żółtych liści...a zimą żółcą się ściany domowej kuchni, złotożółte bułeczki z żółtym morelowym dżemem.

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowne candy. Bardzo podobają mi się ozdoby filcowane więc nawet zakupiłam odrobinę wełny żeby spróbować. Niestety nie posiadam jeszcze igieł więc wełenka czeka :) A u Ciebie tyle przydatnych rzeczy do wygrania...
    A co do koloru to zawsze lubiłam niebieski ale ostatnio mam też "skłonności" ku zielonemu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja ustawię się w kolejce po takie piękne puchate słodkości... :)
    Kolorów ulubionych posiadam kilka...
    - zielony - bo to kolor wiosny, taki pozytywny :)
    - turkusowy - bo tak ;) od zawsze lubiłam i podobno mi pasuje; ostatnio zwłaszcza w połączeniu z brązem :) a skoro już o tym, to:
    - brązy - te ciepłe i czekoladowy, bo się dobrze kojarzą ;)
    - czarny - bo do wszystkiego pasuje, jest mroczny i kojarzy mi się z tajemniczością...
    - rudości, pomarańcze, żółcie i czerwienie - bo energetyzują :)
    I tak już dużo miejsca zajęłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dolacze do grona szukajacych szczescia w losowaniu:)Nagrody sa super. Ja troszke zaczelam filcowac, ale tylko na mokro , kuleczki i niesmialo robie kolczyki. Wiec nagroda w sam raz dla mnie hihi . pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  69. zapomnialam o ulubionym kolorze, mysle,ze jest to czarny :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. mój ulubiony kolor to błękit i turkus:)
    filcowanie już długo chodzi mi po głowie, może teraz się zmobilizuję...:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Kolory mojego życia to biel i turkus.Dlaczego?
    Odp. jest prosta.
    Moje ukochane kwiaty to białe lilie i róże.Właściwie wszystkie białe kwiaty.
    Moja ukochana sukienka z dzieciństwa była turkusowo-biała.Moje ulubione lody to śmietankowe i smerfowe(turkusowe).Te dwa kolory przeplatają się ciągle w moim życiu.Teraz w moim nowym pokoju zagoszczą turkusowe dodatki;)
    A filcowanie zawsze mi się podobało, niestety środków brak.
    Może szczęście zacznie mi sprzyjać;)

    http://handmadebyfantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się czym prędzej w kolejce, bo dużo tu odcieni mojego ulubionego fioletu, własnie w tym kolorze kupuje sobie ciuchy ostatnio i dorabiam do nich biżuterię! No i chetnie bym spróbowała moich sił w filcowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  73. sprawdzałam 3 razy... nie ma mnie jeszcze! a ja się właśnie zakochuję w filcu...
    powoli się zakochuję, ale mocno!

    moj ulubiony kolor? do tej pory brązy, beże, szarości... buro troszke... ale od pewnego czasu uczę się lubic kolory kolorowe ;)
    przerzucam sie stopniowo na zieleń we wszystkich odcieniach i fiolety i granaty i czerwienie i nawet żółcie... nieco zmieniłam garderobę, więc i dodatków potrzebuję nowych i kolorowych - stąd pomysł na filcowanie...

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt

    zielony, czerwony, brązowy

    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Filcu dopiero się uczę, ale chętnie się zapiszę na candy;-) Ulubiony kolor - fioletowy, tajemniczy, elegancki, relaksujący... Zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale cudności...
    Moje kolory; teraz odważne łączą wszystko ze wszystkim, lubię brąz, zieleń, fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniałe candy- marzenie takie wygrać!!!!Moje ulubione kolory to kolory ziemii, ale ostatnio uwielbiam turkus!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. No więc i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ojojoj ale wspaniałe wełny!! aż żal by było się nie ustawić w kolejce do nich :))) Jaki lubię kolor?? Od lat kocham czerń i w takich ciuchach z reguły chodzę, ale w swoich pracach wykorzystuję wszystkie kolory tęczy, żywe i jasne barwy, radosne i czyste... Jeśli miałabym jednak wybrać, to chyba fiolet i turkus są ostatnio u mnie na topie :))

    się rozpisałam :P pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy rocznicowe!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Przyznam szczerze, że bardzo mnie pociąga cos wykonanego przez ciebie własnoręcznie oraz czesanka, dlatego zapisuje się bez chwili wahania. A mój ulubiony kolor... dość standardowo - fiolet (najbardziej w odcieniu śliwkowym), zielony (odcień pistacjowy[może dlatego, że kocham pistacje] i oliwkowym) no i brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuję się! Lubię wszystkie kolory- najbardziej te żywe jak w tęczy, niespecjalnie lubię szarości, beże i biele. Te kolory wpędzają mnie w depresję i kojarzą mi się z deszczem, tęczę lubię bo oświetla kolorami deszczowy świat. To wszystko mój blog: nietylkofilc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. A ja lubię granat i często łączę go z białym i szarym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też zawalczę o te cudne czesanki :). A mój ulubiony kolor o zieleń w żywych i soczystych odcieniach. Zieleń to barwa budzącego się życia na wiosnę - kwiaty, drzewa, trawa - sama natura!

    OdpowiedzUsuń
  84. Najbardziej lubię zielony, taki jasny, wiosenny jak pierwsze listki na drzewach. A oprócz tego pomarańczowy jak pomarańcza i żółty cieplutki jak słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  85. w filcu zakochana jestem od dawna, zatem ustawiam się w tej długiej kolejce licząc na łud szczęścia...moimi ulubionymi kolorami są szary i czarny, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja uwielbiam zieleń. Taką naprawdę soczystą, trawiastą. Przypomina mi wiosnę, która jest moim zdaniem, najoptymistyczniejszą porą roku.

    www.filczakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Uf, zdążyłam! Mój kolor? Zielony we wszelkich odcieniach... Zielony jak trawa, zielony jak zwinka a nawet zielony jak... glony ;)

    www.bachud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Jaka kolejka! Moj wagonik będzie 91. Oglądnęłam portfolio i spodobały mi się twoje prace. Zaglądnę tu jeszcze nie raz. Ciągle szukam swego koloru. Był już chabrowy, lawendowy,zamglony róż, a ha, ha przez całe życie przewija się brąz do którego pasują wszystkie barwy:)))

    OdpowiedzUsuń
  89. Moim ulubionym kolorem jest zielony, taki intensywny mocny, wyrazisty, powód? Bardzo prosty uwielbiam świeżo skoszoną trawę, jej zapach, kruchość:)

    Chętnie przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuje się chętnie i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie spróbuję filcowania :)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Очень хочется такую конфету!http://httpwwwliveinternetruusers3788.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja również zgłaszam się, a może akurat się uda? Mój ulubiony kolor, hmm... Postawię chyba na czerń. W końcu w prostocie tkwi największe piękno, prawda? ;) Jeśli chodzi o inne kolory - każdy wyraża coś innego, dlatego często ubieram się kolorowo, żeby wyrazić swoje uczucia. :) Pozdrawiam! @
    http://malpio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Och, cóż za bogactwo do rozdania :) Co prawda nie dane mi jeszcze było spróbować tej techniki, ale wciąż się czaję...

    Co do kolorów-uwielbiam błękitny(niebo, morze i moje tęczówki :) ), zielony-kojarzy mi się dość nietypowo, bo z latem, ale za to smacznie(moje ukochane zielone jabłka) i zapachowo(koszona trawa). Ostatnio zaś numerem jeden jest fioletowy. Zakochałam się w nim od czasu jak zobaczyłam przewspaniałą sukienkę w tym kolorze i wpadłam w fioletomanię po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Hi! Greate candy! I love colors like blu sky!
    http://cvetichka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Mój ulubiony
    jest kolor ciemnobrązowy.
    Gorzko kakaowy.
    Ekspresowo kawowy.
    Apetyczny.
    Aromatyczny.
    Nie ma go w tęczy,
    tym bardziej mnie nęci.
    Jak wierzch tiramisu
    -czy to wystarczy do wygrania konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. Witaj :) Jakie smakowite cukierasy! Piuerwszy raz biorę w czymś takim udział więc może mi się poszczęści?

    Dopiero zaczynam, ale zapraszam do mnie:http://salicekreatywnie.blox.pl/html

    Obecnie moim ulubionym kolorem jest zielony :) Przywodzi mi na myśl wiosnę i budzącą się do życia przyrodę. Cudowne i mega optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  99. A ja uwielbiam wszystkie kolory, bo zawsze można je ciekawie skomponować a ja akurat mam do tego nosa!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń